Cum comand
Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu sunt echivalente cu plasarea unei comenzi ferme.
Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”
Pentru a plasa o comandă, este necesar să te înregistrezi. După înregistrare vei avea acces și la alte opțiuni: Comenzile mele, Favorite, Returnari etc.
Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda (la tine acasă, la birou sau cu ridicare din shwroom).
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte, în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.
Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare, plata online cu cardul prin MobilPay sau plata prin transfer bancar.
După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.
Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.
O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda.
După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii.
Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin e-mail pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.
În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă, în acord cu politica de retur.